diumenge, 15 de gener del 2012

Persones que et canvien la vida. Inventari Nº 2.

Seguint el post Inventari Nº 1 , recordant aquells personatges "grocs" que m'acompanyen, o m'han acompanyat durant aquest camí.

La Raquel. Amb ella aprenc que tot el que ens queda és aprenentatge. Les ganes d'evolucionar a nivell personal i a tots els nivells i l'energia imparable per seguir i seguir. Amb ella la irresponsable sóc jo, i això ajuda a mantenir l'adolescent que portem dins, per molts anys que passin.

L'Alex. Groc trobat de casualitat,  amic,  company de situacions surrealistes i gran poeta. Les paraules ens han portat a una complicitat difícil d'aconseguir. Amb ell aprenc moltes paraules cada dia, aprenc a estimar d'una manera curiosa, i a mirar a les persones des d'uns altres ulls.

En Jasper. Saber-nos i tenir-nos fa que aprenguem a poder demanar ajuda. Una vida curiosa que m'ensenya quina és l'actitud per a moltes coses. Un exemple de capacitat de treball, i saber estar en majúscules.

L'Angels. Amb ella aprenc que la joventut està en l'essència. I que l'art es té, o no es té. I ella és una artista. solidaritat indiscriminada que li surt per les orelles en els petits actes quotidians que poca gent és capaç d'apreciar. La meva Groga companya de ratafies, cafès i Maries.

Maria la rullada. Ella era la meva font vital d'aprenentage, més que una àvia, la millor persona que mai he conegut. Altruista, bona gestora de les seves emocions, una dona valenta a qui l'amor vessava de les seves butxaques petites, i els seus consells desinteressats han fet que jo sigui qui sóc avui.

L'Estefi. Ella és la veueta que m'ajuda a tirar-me a qualsevol piscina. Amb ella he après que la bellesa està a l'interior, i a veure aquesta bellesa en totes les persones. M'ensenya quina és l'actitud en moltes ocasions, aquell raig de llum que no veig me'l mostra amb la senzillesa que no tenen les situacions.

En Xavi. Ell és l'essència de la lluita per ser lliure en un món injust. Aprenc que la justícia ens arriba i acabem tenint el que ens mereixem. A ell la vida li ha regalat un Àngel. i a mi un Xavi, algú que m'entén sense complexes ni tabús.

Persones que et canvien la vida....

15 de gener de 2012








Creative Commons License


This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada